I think goat might be a lesbian🐏🌷

It's okay baby, it's okay, just another Tuesday.

marjorie / Taylor Swift

 

youtu.be

 

Never be so kind

You forget to be clever

優しくあるあまり、賢さを忘れてしまわないこと

Never be so clever

You forget to be kind

賢くあるあまり、優しさを忘れてしまわないこと

 

And if I didn't know better

I'd think you were talking to me now

きっと昔の私なら

まるでいまあなたが私に話しかけているように感じられたはず

 

If I didn't know better

I'd think you were still around

きっと純粋な私なら

まるでいまあなたがそばにいるかのように感じてるはず

 

What died didn't stay dead

What died didn't stay dead

死んだものは死んだままじゃなかった

死は何かが永遠に死んでなくなってしまうことじゃなかった

 

You're alive, you're alive in my head

あなたは生きてる 私の中で生きてるんだ

What died didn't stay dead

死んだはずのものは死んだままじゃなかった

What died didn't stay dead

死は何かが永遠に死んでなくなってしまうことじゃなかった

You're alive, so alive

あなたは生きている こんなにも生きている

 

Never be so polite

You forget your power

礼儀正しくあるあまり、自分の持てる力を忘れてしまわないこと

 

Never wield such power

You forget to be polite

力を用いるが故に、謙虚さを忘れてしまわないこと

 

And if I didn't know better

I'd think you were listening to me now

きっと昔の私なら

いま私の声があなたに聞こえているように感じてるはず

 

If I didn't know better

I'd think you were still around

きっとあの頃の私なら

まるでいまあなたがそばにいるかのように感じてるはず

 

What died didn't stay dead

死んだものは死んだままじゃなかった

What died didn't stay dead

死は何かが永遠に死んでなくなってしまうことじゃなかった

You're alive, you're alive in my head

あなたは生きてる 私の中で生きてるんだ

What died didn't stay dead

死んだものは死んだままじゃなかった

What died didn't stay dead

死は何かが永遠に死んでなくなってしまうことじゃなかった

You're alive, so alive

あなたは生きている こんなにも生きている

 

The autumn chill that wakes me up

私を起こす秋の肌寒さ

You loved the amber skies so much

あなたは琥珀色の空が大好きだったね

Long limbs and frozen swims

長い手足 凍った水でひと泳ぎ

You'd always go past where our feet could touch

いつも私たちの足が届かない奥の方に進んでいってしまうから

And I complained the whole way there

私はずっと文句言ってたよね

The car ride back and up the stairs

車の後部座席に乗って帰ると、最後は階段を上がって

I should've asked you questions

あなたに聞いておいたらよかった

I should've asked you how to be

どうしたら良いか聞いておいたらよかった

 

Asked you to write it down for me

私に何か書き残してくれるように頼んでおけばよかったんだ

Should've kept every grocery store receipt

お買い物のレシートだって全部

'Cause every scrap of you would be taken from me

あなたをうつす断片は全部わたしの中から奪われてしまうんだってことを知っていたら

Watched as you signed your name: Marjorie

あなたがMarjorieというその名前をサインするのを見た

All your closets of backlogged dreams

まだたくさん叶えるはずの夢が詰まっていたあなたのクローゼット

And how you left them all to me

そしてそれこそが、あなたが私に遺してくれたもの

 

What died didn't stay dead

死んだものは死んだままでいなかった

What died didn't stay dead

死んだものは死んだままでいなかった

You're alive, you're alive in my head

あなたは生きている

私の中で生きている

What died didn't stay dead

死んだものは死んだままでいなかった

What died didn't stay dead

死んだものは死んだままでいなかった

You're alive, so alive

あなたは生きている こんなにも生きている

 

And if I didn't know better

I'd think you were singing to me now

きっと昔の私なら

いまあなたが私に歌いかけているのを感じたはず

 

If I didn't know better

I'd think you were still around

きっとあの頃の私なら

まだあなたがそばにいるように感じていたはず

 

I know better

But I still feel you all around

大人になった今

それでも私はあなたがいつだって近くにいるような気がするの

 

I know better

But you're still around

私は今だって

あなたが近くにいるって感じるんだ

 

f:id:ovni_bicyclette:20220621203841j:image